Burnout proof training

Burn-out proof training:

-   Expert begeleiding
-   4 x 2 u 
-   €250,- 
-   Min. 4 - Max. 12 deelnemers

 

Interesse? Neem dan contact op voor meer informatie over de eerstvolgende training of het maken van een vrijblijvende afspraak.

RESULTAAT

  • Leer stress en burn-out eerder herkennen bij jezelf en anderen door een complete en compacte uitleg van symptomen, oorzaken, gevolgen, valkuilen en signalen.
  • Ontdek met een eenvoudig model de geheimen van high performance en verkrijg inzicht in welke weg jij kan volgen naar duurzame vitaliteit.
  • Ontwikkel slimme manieren om je lichamelijk, mentale, emotionele en spirituele energie te behouden en te versterken.
  • Ontwikkel effectieve vaardigheden op het gebied van stressbestendigheid, energiemanagement en (inter-)persoonlijke
    effectiviteit in relatie tot stressbronnen in je werkomgeving en in prive.
  • Krijg inzicht in hoe je gedrag succesvol veranderd en doelen stelt die wel werken.
  • Ervaar effectiviteit in je persoonlijke leiderschap.
  • Een training met een balans tussen theorie, praktijk.
  • Concreet actieplan voor directe implementatie om positieve veranderingen in werk en thuis met gemak te realiseren.

 

VOOR WIE

  • Op zoek naar (meer) vitaliteit, energie, flow, betekenis en succes in je werk en relaties?
  • Mis je energie en enthousiasme op het werk of voel je je uitgeput? Ervaar je stress en psychische- lichamelijke en emotionele spanningsklachten?
  • Neiging tot piekeren. Moeite met aandacht en concentratie? Slaapproblemen?
  • Verlies van motivatie, betrokkenheid en zelfvertrouwen?
  • Gedragspatronen die je maar niet kan doorbreken? Zoals perfectionisme, bewijs- of prestatiedrang, vooral doorgaan, het heilige moeten, idealisme, hoog sensitiviteit, plichtsgetrouw, moeite met assertiviteit, vermijdend, moeilijk nee zeggen en grenzen bewaken, negeren van eigen emoties en behoeften?

 

Ervaringen

  • "Gestructureerde, duidelijke, complete en nuttige uitleg. Helder uiteengezet."
  • "Goede combinatie en balans tussen theorie en praktische toepassing."
  • "Ik heb geleerd hoe ik burn-out eerder kan herkennen, bij mezelf en anderen."
  • "Ik heb geleerd hoe ik beter voor mezelf kan zorgen op een brede schaal."
  • "In de groep ervaringen van anderen horen en gezamenlijk bespreken is stimulerend."
  • "Door specifieke oefeningen en een actieplan ervaar ik meer regie en invloed."
  • "Heel interessant ook als je geen burn-out heb, omdat een breed model voor het hele welzijn (en zingeving) wordt besproken."
  • "Het is een aanzet tot zelfonderzoek en persoonlijke bewustwording."